دانلود مستند ظهور هکرها PBS Nova: Rise of the Hackers 2014


PBS Nova – Rise of the Hackers (2014) HDTV 720p Mp4

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

| نسخه کم حجم به پست اضافه شد |

 

 

Rise.of.the.Hackers.2014.Cover دانلود مستند ظهور هکرها PBS Nova: Rise of the Hackers 2014

 

 

نام مستند: Rise of the Hackers

 

سال انتشار: ۲۰۱۴

 

مدت زمان: ۵۴ دقیقه

 

کیفیت: HDTV 720p

 

زبان: انگلیسی

 

زیرنویس فارسی: ندارد
زندگی ما در حال سیر به نسل دیجیتال می باشد. همه ما قادر به خرید، انجام عملیات بانکی و حتی شرکت در گروه های اجتماعی به صورت آنلاین هستیم. کامپیوتر ها عکس های ارزشمند، ایمیل های شخصی و تمام اطلاعات فردی ما را نگهداری می کنند. این اطلاعات برای اشخاص دیگری به نام مجرم های سایبر به عبارت دیگری cybercriminals نیز ارزشمند بوده و آنها در حال تلاش برای دستیابی به برخی از این اطلاعات هستند. گروه نووا به دنبال این موضوع با دانشمندانی ملاقات می کند که وظیفه آنها حفظ و نگهداری اطلاعات مردم سراسر جهان می باشد. این دانشمندان متخصص فیزیک، ریاضی و علم جدیدی به نام “محاسبات پارانوئید” هستند و تمامی این علوم برای ایجاد کد های نشکن استفاده می شود. در این مستند با گروه نووا همراه باشید تا اطلاعات تکمیلی در این باره به دست آورید.

 

 

 

 

 

caution دانلود مستند ظهور هکرها PBS Nova: Rise of the Hackers 2014 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخا کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

 

 

source دانلود مستند ظهور هکرها PBS Nova: Rise of the Hackers 2014 توضیحات: تیم دانلودها با درنظر گرفتن سرعت اینترنت پایین برخی از کاربران، نسخه کم حجم این مستند را آماده کرده است، شایان ذکر است که تنها تغییر ۲ نسخه اورجینال و کم حجم در بیت ریت ویدئو می باشد و در رزولوشن آن تغییراتی ایجاد نشده است. از این رو کاربرانی که مشکل حجم و یا سرعت اینترنت دارند می توانند نسخه کم حجم را بدون نگرانی از پایین بودن کیفیت دانلود کنند.

download دانلود مستند ظهور هکرها PBS Nova: Rise of the Hackers 2014 دانلود نسخه اصلی:

 

دانلود:     Direct Link

 

 

 

download دانلود مستند ظهور هکرها PBS Nova: Rise of the Hackers 2014 دانلود نسخه کم حجم:

 

دانلود:     Direct Link

 


آخرين نظرات ثبت شده براي اين مطلب را در زير مي بينيد:

براي ديدن نظرات بيشتر اين پست روي شماره صفحه مورد نظر در زير کليک کنيد:

بخش نظرات براي پاسخ به سوالات و يا اظهار نظرات و حمايت هاي شما در مورد مطلب جاري است.
پس به همين دليل ازتون ممنون ميشيم که سوالات غيرمرتبط با اين مطلب را در انجمن هاي سايت مطرح کنيد . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نيز نظري براي اين مطلب ارسال نماييد:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: